Deze website slaat cookies op uw apparaat op.
U kunt meer te weten komen over de cookies die we gebruiken in het Privacybeleid.
Gegarandeerde laagste prijs
We werken elke dag om u hoogwaardige marketingproducten te bieden, waarbij we ook nieuwe producten en ontwerpen op onze website implementeren.

We proberen u niet alleen volledig tevreden te stellen met de kwaliteit van onze producten, maar ook door u de laagste productprijzen op de markt te bieden. We hebben de laagste prijs kunnen garanderen door onnodige processen te elimineren die worden gebruikt door conventionele printers, waardoor de supply chain en productie worden geoptimaliseerd.

Als u ons een officiële prijsopgave aanbiedt met een lagere prijs voor dezelfde productspecificaties, zullen we de prijs matchen.
100% tevredenheidsgarantie
Als het product niet overeenkomt met wat we beloven, zullen wij uw geld opnieuw afdrukken of betalen. Het product moet door de klant worden geretourneerd.

We verzekeren u dat u het product ontvangt dat u op ons platform bekijkt. We nemen de klanttevredenheid zeer serieus.

Er zijn echter bepaalde situaties die buiten ons bereik vallen en daarom niet onder deze garantie vallen. Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor:
  • Spelfouten, interpunctie of grammatica fouten begaan door de klant [tenzij u de spellingcontrole optie kiest];
  • Slechte kwaliteit of lage resolutie van geüploade afbeeldingen [tenzij u de professionele beoordelingsoptie kiest];
  • Ontwerpfouten die door de klant zijn gemaakt tijdens het maken van het product [tenzij u de professionele beoordelingsoptie kiest];
  • Verkeerde keuze van opties, zoals: afwerking, hoeveelheid of type product.
  • Komt niet overeen tussen de kleuren van het eindproduct en de kleuren die in het voorbeeld worden weergegeven of op andere printers worden afgedrukt.
HOE MAAK IK MIJN BESTELLING?
Een bestelling plaatsen op BIZAY is eenvoudig en snel! Kies hier het gewenste product en kies vervolgens al uw specificaties, van de dimensie tot de afwerking.

Dan heb je 3 manieren om je producten te maken:
  • Upload: Als je al een bestand hebt met wat je wilt afdrukken in een klaar om af te drukken, upload dan dat bestand, bekijk een voorbeeld van het product en voltooi de bestelling. Raadpleeg voor meer informatie het onderwerp over Uploaden in onze gids voor afdrukken.
  • Sjabloon: Als u een product van hoge kwaliteit wilt, is dit de juiste oplossing. Selecteer gewoon een van onze sjablonen, compleet met uw gegevens en voeg de gewenste afbeeldingen toe. Zie hoe het werkt in het onderwerp over sjablonen.
HOE KAN IK MIJN ORDE ANNULEREN OF VERANDEREN?
Als u uw bestelling al hebt bevestigd, kunt u de bestelling niet annuleren of wijzigen. Om de bestelling binnen een zeer korte tijd af te leveren, worden bestellingen onmiddellijk verwerkt en worden wijzigingen of annuleringen voorkomen. Zorg er daarom voor dat de voorvertoning die u hebt, precies zo is als u het product wilt ontvangen.
WAT IS DE MINIMUMHOEVEELHEID DIE IK KAN BESTELLEN?
Elk product heeft een gedefinieerde reeks mogelijke bestelhoeveelheden. U kunt de minimumhoeveelheid op elke productpagina zien.
NA HET MAKEN VAN MIJN PRODUCT ZIJN ER FOUTEN, HOE KAN IK HEN OPLOSSEN?
De meeste fouten die ontstaan, kunnen eenvoudig en snel worden opgelost. Wij adviseren u onze drukhandleiding te lezen om alle problemen het best op te lossen. Als u uw probleem niet kunt oplossen, neem dan contact met ons op.
WAAROM KAN U NIET GARANDEREN DAT DE KLEUREN DIE IK ZIE OP MIJN SCHERM ZIJN GELIJK AAN HET PRODUCT DAT IK ZAL ONTVANGEN?

Het is onmogelijk in de huidige ontwerpstatus om een ​​perfecte gelijkenis tussen de kleuren van verschillende apparaten te garanderen. Er zijn verschillende factoren om dit te laten gebeuren.

Allereerst is het kleursysteem van uw scherm RGB en hoogstwaarschijnlijk is uw printer dat. Onze indruk is gemaakt in vierkleuren (CMYK) om een ​​product te creëren met een hogere kleurkwaliteit en lagere productiekosten. Dit maakt het erg moeilijk om ervoor te zorgen dat de kleur die u op het ene systeem ziet dezelfde kleur is die u op een ander systeem ziet. Er zijn zelfs kleuren die onmogelijk te reproduceren zijn tussen systemen.

Ten tweede is de kleur die u momenteel op uw scherm ziet anders als u deze op een scherm van een ander merk bekijkt en in sommige gevallen zelfs op schermen van hetzelfde merk. Daarom is het voor ons onmogelijk om te weten welke kleuren u daadwerkelijk op uw scherm bekijkt.

Dus wat we doen is een systeem maken dat zo robuust mogelijk is en dat met een hoge mate van overeenkomst afdrukt. We kunnen er echter niet voor zorgen dat de kleuren hetzelfde zijn.

HOE KAN IK BETALEN?
Betalingen kunnen worden gedaan door:

  • iDEAL
  • Sofort
  • SEPA
  • Kredietkaart
HOE KAN IK MIJN REKENING KRIJGEN?
De factuur wordt u per e-mail toegezonden nadat de betaling is uitgevoerd. Als u de factuur in de toekomst wilt terugvorderen, kunt u een exemplaar verkrijgen in het menu ""Bestelgeschiedenis"" van uw account.
IS MIJN BETALING VEILIG?
Wij garanderen dat uw betaling 100% veilig is. Hiervoor gebruiken we gecertificeerde betalingsbeheersystemen en een SSL-certificaat voor gegevensversleuteling.
SEPA DIRECTE DEBITS
WHAT IS HET?

SEPA (Single Euro Payments Area) is de naam van het project dat betalingen in de eurozone moet vergemakkelijken.

GENERAL CONDITIONS

Met SEPA Direct Debits, door uw IBAN te verstrekken en de betaling te bevestigen, machtigt u ons om instructies naar uw bank te sturen om uw rekening en uw bank te debiteren om uw rekening te debiteren in overeenstemming met die instructies. U hebt recht op terugbetaling van uw bank onder de voorwaarden van uw overeenkomst met uw bank. Een terugbetaling moet worden aangevraagd binnen 8 weken vanaf de datum waarop uw account is afgeschreven.
Fondsen worden een of twee dagen nadat de transactie is ingediend verwijderd uit uw account.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

U heeft toegang tot uw SEPA-machtiging voor automatische incasso op de detailpagina van elke bestelling die beschikbaar is op uw account.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

U kunt het SEPA-machtigingsformulier voor incasso op elk moment annuleren. U kunt dit doen door toegang te krijgen tot uw ordergegevens (beschikbaar op uw account) en een andere betaalmethode te kiezen. U kunt ook uw bestelling annuleren en het machtigingsformulier wordt ook geannuleerd.
LEVERING

VERZENDKOSTEN AANBIEDEN CAMPAIGN
De aanbiedingsactie voor verzendkosten bestaat uit het retourneren van de verzendkosten naar de klantaccount op BIZAY, na bevestiging van de betaling van de bestelling.
De waarde is gedurende 89 dagen beschikbaar voor gebruik in nieuwe bestellingen. Om het beschikbare saldo te gebruiken, kiest u ervoor om dit in stap 3 van het winkelwagentje te doen voordat u een aankoop voltooit.
Deze campagne wordt geactiveerd bij de eerste aankoop en bij elke aankoop 90 dagen nadat het tegoed is toegekend.
De campagne is geldig voor elke bezorgoptie, maar het bedrag dat wordt geretourneerd in het klantaccount is altijd de waarde die overeenkomt met de meest economische verzendoptie.
Lees voor meer informatie de Algemene voorwaarden.
WAT MOET IK DOEN INDIEN MIJN BESTELLING EVENTUELE DEFECTEN HEEFT?
BIZAY streeft naar 100% tevredenheid. Dus, in geval van schade of defecten aan het product, ontvangt BIZAY het terug, op voorwaarde dat het product niet is zoals gedefinieerd in het voorbeeld en de fout niet in de waarschuwingspagina staat. We zullen dan een andere productieorder verzenden zodat een ander product zonder extra kosten kan worden afgedrukt. Als dit gebeurt, neem dan contact op met het BIZAY team via ons contactformulier .

BIZAY garandeert dat wat de client voorvertoningen en accepteert, is wat wordt afgeleverd. Fouten die zichtbaar waren in het gegenereerde voorbeeld, zoals tekst buiten de marges of tekstopmaak, vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant en kunnen niet worden toegeschreven aan BIZAY. Raadpleeg onze handleiding voor meldingen voor meer informatie.
HOEVEEL TIJD MOET IK VRAGEN VOOR EEN RETOUR?
Als het product niet op het voorbeeld lijkt, heeft de klant veertien (14) dagen na ontvangst van het product ons het product te sturen in de omstandigheden waarin het werd ontvangen en klik hier om een ​​vervanging of terugbetaling aan te vragen, met vermelding van de reden voor de terugkeer in het retourformulier. U moet een afbeelding van het product bijvoegen. De vervanging of terugbetaling zal worden uitgevoerd zodra we uw contact hebben ontvangen.
HOE TE REGISTREREN?
Om u te registreren op onze site - wij garanderen dat u er geen spijt van zult krijgen - u moet naar de "Inloggen" -pagina gaan en "Registreren" selecteren.
IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN. HOE KAN HERHALEN ÂCONTROLE NAAR MIJN ACCOUNT?
Selecteer "Wachtwoord herstellen" op de pagina "Inloggen" en voer het e-mailadres in waarmee u bent geregistreerd. U ontvangt een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
HOE KAN IK MIJN ACCOUNT VERWIJDEREN?
We raden u aan uw account niet te verwijderen zonder eerst onze producten uit te proberen, namelijk onze gratis visitekaartjes. Als u uw account wilt verwijderen, e-mailt u ons dan uw registratie-e-mail naar [email protected].
HOE KAN IK MET BIZAY praten?
Gebruik onze klantenondersteuning als u contact met ons op wilt nemen.